[Epitesz-barkacs] Gábor Andor: Új adók

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 22., P, 06:30:42 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.01.21. 23:55:53 +1h-kor írta:

> Sziasztok, "Amatőr építészek és barkácsolók klubja"
>
> Semmi bajom Gábor Andorral. De sztem elég lenne helyette egy link is.
> Vagy rossz helyen járok?

A(z) Adyadó kifejezésre az Ön nyelvén nincsenek találatok.
A(z) padiadó kifejezésre az Ön nyelvén nincsenek találatok.
A(z) ""kivetkező szám"" kifejezés 1-1. találata az összes, 1 magyar nyelvű
találatból

néha a link ma már kevésnek tűnik :-( ,  pedig Gábor Andor (hivatalosan) nincs
betiltva,

és ugyanezek a keresések 5 évvel ezelőtt 48.000 találatot hoztak,   ma már
csak max 1 találatot, pedig ezek csak egy kabaréjelenet jellemző
"szófoszlányai"