[Epitesz-barkacs] vezetekes gaz robbanasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 25., H, 20:44:39 CET

Hofferek Attila wrote:

> En a kossuthon azt hallottam este, hogy le volt lazulva egy konvektor
> bekotocsovenek a hollandija.

Akárhogy is, azt nagyon cikinek tartom, hogy vannak emberek, akik
használnak gázt, és ha már léként csapódik ki az orrukban az
etilmerkaptán, akkor sem érzik. Jártam már olyan helyen, hogy orrbavágó
volt a gázszag, szóltam is óvatosan a tulajnak (szép nagy ház alagsoráról
van szó), és ha finoman fogalmazok, akkor hülyére vett, ha meg erősebben,
akkor visszautasította a gyanúsítást, hogy neki bármi baj lenne a gázával.

Aztán eladták, és remélhetőleg az új tulaj már érezte, és megjavíttatta.