[Epitesz-barkacs] vezetekes gaz robbanasa - okosok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 26., K, 09:54:57 CET

vajk fekete wrote:
> Ma volt a hirekben, hogy a kormany fontolgatja, hogy a gazkeszulekek
> szakember altali
> ellenorzesi kotelezettseget ot evrol egy evre szigoritsa.
>
> Eszem megall. Mi a fenenek szigoritani egy szabalyt, amikor a mostani
> sincs betartatva?
> Van retorzioja? Legalabb ha baj lesz belole, van retorzioja?

A hatóságok részéről mindig ez az irány. Közlekedési baleseteknél is.
Történik valami? Ráfogják, hogy gyorshajtás. Ergo, mindenki menjen
lassabban, aztán még lassabban.... Persze akármilyen lassan is mennek az
autók, aki leszarja a szabályokat, az úgyis megy az 50-es korlátnál is
140-nel, ha fizikailag lehetséges. Viszont a normális viselkedésűek
megszívják, illetve nagyon nő a sebességkülönbség.

Gáznál: minden normálisan szerelt holmit nagy erőkkel vizsgálnak, de
mindig lesz olyan, amiről nem is tudnak, és fel fog robbanni valami.
Illetve az olyanok, mint én, aki pl gázlánggal akar söntöt csinálni,
ezentúl nem teheti. Aztán áramra is jön szabály, és egyetlen ketyerémet se
lesz lehetőségem jogszerűen bemérni. (Burkolat nélkül bekapcsolni.) :-)