[Epitesz-barkacs] mikrogarazs

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Jan. 26., K, 16:25:36 CET

Sziasztok!

Egyelőre nem kell aggódni, az AB megszüntette a nagyértékű
lakóingatlanra vonatkozó vagyonadót. Igaz, csak azért, mert az adó
mértékének megállapítása bizonytalan volt, illetve minden kockázatot
az adózóra rótak. Tehát kis átalakítás után nyitva az út bármilyen
vagyonadó előtt.

Üdv
pi

U.i.: Azt még nem tudom, hogy ezzel az APEH felé benyújtandó 1042-es
bevallás benyújtását is eliminálták-e?