[Epitesz-barkacs] vezetekes gaz robbanasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 26., K, 22:25:21 CET

Lord Hamilton wrote:
> Csak megjegyezném: a hollandus le tud lazulni. Anyámnál már nekem is
> kellett
> utánahúzni. Talán a lehűlés, felmelegedés miatt.
> Akkor, mivel egésznap odabenn volt, Ő sem érezte a szagot. Mint tudjuk,
> az
> orr az ember leggyorsabban elfáradó érzékszerve.

A lelazulást elég nehezen tudom elképzelni, ha jól szerelték, de legyen.
Az orr elfáradása nem végleges. Akkor nem érzi meg, ha ki nem mozdul egy
pillanatra sem. Ha elmegy vásárolni, úgy orrbaveri a gázszag, hogy ihaj -
feltéve, hogy nem dohányzik, vagy nincs valami más, ami alaposan elnyomja
az erre irányuló érzékelését, esetleg valami betegség...