[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 27., Sze, 09:14:21 CET

ha veszel rendes legtechnikai szuroszovetet, annak lesz katalogusadata,  hogy mekkora legsebessegnel mekkora nyomascsokkenest okoz. a ventinek meg van katalogusa,  hogy mekkora nyomasra dolgozva mekkora legaramot tud. ezekbol szamolhato minden.

a vege az lesz, hogy attol, hogy a levego jol elmegy a 150-es csovon, meg nem biztos hogy a szuro is ket tenyernyi kell legyen. legtechnikakban mindig van nagy szekreny, abban zsebes vagy cikkcakk szurok, amik osszfelulete sokszorosa a csokeresztmetszetnek.

vajk