[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 09:26:33 CET

Balázs Bámer írta 27 Jan 2010  9:21 levelében:

> Az ablakkinyitós szell~Nzéshez képest? Az akkor tényleg jó...
Ahhoz képest, hogy ha a kétóránkénti légcserét friss levegővel
biztosítom, vagy a hőcserélőn 80 % hatásfokkal visszanyerve a
kinyomott levegő hőjét. A gyári hőcserélős kütyükre ennél jobb
hatásfokot adnak, de számoljunk óvatosan.

> Magyarul ebb~Nl lenne a légcsatorna?
Én a készülékházakra gondoltam. A légcsatornákat csak a hőcserélő és
a külvilág közötti szakaszon kell hőszigetelni - feltéve, hogy nem
légfűtést építesz :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu