[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 11:48:57 CET

Szervusz Szépygab!

> Nem tudom szabvány-e vagy csak szakmai ökölszabály, de használattól,
> stb. függően 0,3 - 0,5 légcsere/óra értékkel számlnak, ill. 25-30
> m3/fő/óra.
> Ezek alapján egy kétszemélyes hálószobának kb. 60 m3/h a tervezési
> értéke.

Ez így laikusként belegondolva nagyon nagynak tűnik. Igaz, hogy
huzatos ablakban erős szélben simán lehet több is, de szélcsendben
biztos nincs ennyi. Nekem az egész a párakivonásra kell, meg ha a
padlásfeljárókat jól megcsinálom, és tényleg elég tömített lesz a ház,
akkor már légcserére és cserépkályhák ellátására is.

szia: Balázs