[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 11:51:32 CET

Balázs Bámer írta 27 Jan 2010  11:46 levelében:
> a Zero-Box valószín~nleg csak csövön kívül csillapítja a zajt, cs~Nben az
> még továbbmegy és kell oda a hangtompító pisztolyos módszer is (ábrán is
> van)
A szobák közötti, csövön terjedő hangátvitel (telefónia)
megakadályozására nekem bejött az a gyárilag hőszigetelt, flexibilis
cső, aminek a belső fólia csöve perforált, így a körülötte levő
szálas hőszigetelő anyaggal remek hangtompítót képez. Sokal olcsóbb,
mint egy méteres hangtompító cső, így minden ágba tettem 2-3 m ilyen
csövet és semmi se jön át, inkább az ajtók alatt.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu