[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2010. Jan. 27., Sze, 14:28:02 CET

Hali,
A keresztáramú hőcserélő szerintem akkor megy a legjobb hatásfokkal, ha a
fujt-szivott levegő mennyisége megegyezik. Ezt szabályozni a 2 ventilátor
beállításával lehet. Ráadásul, ha a lakásban valamilyen kályha van, akkor
visszaszipkázhat a kéményből, ami akkor is büdös, ha épp nem ég.
Én egyébként is több (!!szűrt!!) levegőt fuvatnék be a lakásba, mint
amennyit kiszivatok (még a hatásfok romlása árán is), mert akkor a lakásban
túlnyomás van, ajtónyitáskor a külső poros levegő kevésbé indul meg befele.
Sokat segit a lakás portalanitásában.
KI

>a tetőn kívülre sorbakötve 2 ilyen huzatmegszakítóval
>http://www.kemenyjobbitok.hu/oldal_elemei/lakossag_tuzeloberendezes_003.jpg
>
>szeles időben elektromos áram nélkül is meg tudod szívatni a
szellőzőrendszert és csak a szélcsendesben >bekapcsolni automatikusan a
házon kívüli ventit

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4809 (20100127)

http://www.eset.hu