[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 27., Sze, 16:45:49 CET

ha van hely, akkor erdemes epiteni dobozt, es meterre venn szurobol csinalni bele szurot. olcsobb lesz.

egy auto legszuro is eleg keves am. mire alapozom ezt:
1. a tuningnal igenis erezheto a teljesitmenykulonbseg szuro nelkul vagy speci szurovel. tehat a motor legfogyasztasa mellett loerok kellenek atszivni rajta a levegot
2. 1500-as fordulaton egy 1600ccm 4utemu motor orankent 72m3 levegot enne, ha nem lenne fojtas. valojaban ennek toredeket. ennel egy lakas szellozes joval tobb.

vajk