[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 27., Sze, 17:27:32 CET

vajk fekete wrote:
> ha van hely, akkor erdemes epiteni dobozt, es meterre venn szurobol
> csinalni bele
> szurot. olcsobb lesz.

Szerintem is. Nekem porszívóba kellett szűrőszivacs, lapokat vettem, sok
kijön belőle. Kb 30x40 vagy 40x50 centis 1 centi vastag szivacsról van
szó, és szerintem ez már akkora felület, hogy szinte akadálytalanul megy
át rajta a levegő. Direkt ilyesmire van kitalálva. (Motorokba,
légszűrőként). Mivel szivacs, ki lehet mosni, csak ügyes szerkezetet kell
kitalálni hozzá, hogy egybe kivehető legyen.

> egy auto legszuro is eleg keves am. mire alapozom ezt:
> 1. a tuningnal igenis erezheto a teljesitmenykulonbseg szuro nelkul vagy
> speci

Én próbálgattam már szűrővel meg szűrő nélkül, menet közben
berakva-kiszedve, nem vettem észre semmi különbséget hirtelen rárakva a
fedelet sem.

Valamint nincs akadálya annak, hogy valamilyen kerek szűrőt sorolni
lehessen (párhuzamosan kötni), illetve lehet venni valami bazi
teherautóhoz való szűrőt is. Persze lehet, hogy jó drága lenne, ezt nem
tudom. Ilyen szűrőt a bejövő levegőcső elé raknék, ez szerintem pollent is
megfog, meg nagyon sokmindent.