[Epitesz-barkacs] szures szellozteto rendszerben

Agyagos János agyagos at enternet.hu
2010. Jan. 28., Cs, 14:17:31 CET

2010. 01. 28, csütörtök keltezéssel 12.00-kor

Mágus Bérprogram Demo
írta:

>         ilyen cserépkályharajzot sajnos eddig nem találtam a neten :-(
>         ( persze lehet, hogy van dögivel,  csak én nem találtam :-( )

      Rajzoljak egyet? :)
      A hagyományos -gravitációs- külső levegő előmelegítésnél csak a
kályha talapzata van átszellőztetve, és ez a levegő jut be a lakás
helyiségébe.

      Ha netán egy másfajta megoldásra gondoltál volna, ahol a külső
levegő be se jut a lakás légterébe, és a tüzelőberendezés se a lakás
levegőjét használja az égéshez, nos, ott viszont nem is szükséges a
levegő előmelegítése.

Agyagos