[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 28., Cs, 16:39:32 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pontosan ilyen gondolatok vannak bennem

Nna akkor sikerült eltalálni. Szerintem megoldható.

> a klímát 800Wattosnak tekintve is
>
> 24h * 800W * 30nap * 50Ft/kWh = 24 * 0,8 * 30 * 50 =  28.800Ft

Ez igaz, de marhára nem kell folyamatosan mennie. Max ilyenkor, amikor
nagyon hideg van kint. Most viszont, ha jól sejtem, direkt villanyt is
használsz, ami sokkal drágább, mint a klíma.

> pontosan :-)

Akkor aszondom, ha van energiád vele még most foglalkozni, amíg van miért
fűteni, akkor go.