[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 28., Cs, 17:06:30 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.28. 16:37:31 +1h-kor írta:

> Ez volt a fagyállós project is?

az a vizes kazán most az udvarra kikerült leürítve

ez a "levegős" meg egy korábbi vizeskazán, amit nem
dobtam ki

> Ha jól emlékszem, az a glikol árán bukott meg.

legalábbis átmenetileg, de pl. egy klíma 800Wattja majdnem 30ezer
havonta, tehát még nincs kidobva a project

az anilin.hu 1 hónapig nem válaszolt, most válaszolt, de hülyeséget, mert a
weblapjukon más van írva
-----
ez van a weblapjukon:

http://www.anilin.hu/vegyi1.html

Készletről forgalmazott vegyi anyagok:

Minőség
Csomagolási egység/ kg/

monoetilén glikol
technikai
50
-----
Tájékoztatjuk, hogy  Mono -etilén glikolt 50 kg -s kiszerelésben nem
forgalmazunk.
Legkisebb kiszerelési egység 230 kg -s hordó.
------
a weblapon a 230kg-os hordó nincs....

éppen ma délután emaileztem, kíváncsi vagyok a folytatásra

> Mostanában láttam valami környezetbarátként árult útszóró sót. Nem
> tudom ilyen anyag, de ha nem olyan korrozív, mint a konyhasó, abból

lenne pl. -5 ig fagyálló, az szerintem nudli