[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 28., Cs, 19:09:47 CET

jhidvegi írta 28 Jan 2010  17:36 levelében:
> Akkor nem kéne, ha belül lenne jelent~Ns h~Nszigetelés.
> Ez amúgy nyáron nagyon el~Nnyös lenne, mert akkor kint van a meleg. :-) Na
> persze azt belátom, hogy egy templomban ez utólag a teljesen
> kivitelezhetetlen kategória
Épp a minap találtam ki, hogy ha egyszer eljutunk odáig, hogy a belső
felújítás is sorra kerülhessen, akkor feltétetek valami belső
szigetelőréteget.
Ilyen használati viszonyok mellett a páraterheléssel nem kell sokat
foglalkozni, a határoló fala anyaga - homokkő - sokat kibír.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu