[Epitesz-barkacs] levego-hevito kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 28., Cs, 19:11:33 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.28. 17:40:25 +1h-kor írta:

> Ha a direkt villany megfelel 900W-tal, akkor a klíma biztos, hogy nem

ez persze nem elég 1szobára sem, csak az "ennyi van", tehát a 2600W is kevés
lenne,
hogy pl. a fürdőszobát is kifűtse

> menne állandóan. Az ugyanis a 800W mellett 2600W-ot ad le, ami csaknem
> 3-szorosa annak, ami most van. A direkt villany a lehető legdrágább.
> Annyiból még kijönne a kémény meg minden elég hamar, amennyivel drágább pl
> a gáznál.

a kéménybontást elrendelő hatósági p.csa olyan anyagból akart velem kéményt
építtetni, aminek nincs ÉMI engedélye !!!, és mindezt 500ezer Ft ismételhető
bírsággal turbózta

szóval ekkor lett az a nyilatkozatom, hogy ilyen okok miatt soha többé nem
kívánok
kéményt építeni, hanem klímával lesz megoldva, viszont a klíma először azért
vettem
csak meg, hogy a mocskos építésügyi hatóság a nyilatkozatomat ne bírja
megűberelni

a kéményes botrány után egy másik p.csa lett az én "építésügyi hatóságom",
az azután beletörődött abba hatóságilag, hogy kémény helyett klíma lesz

a régi kéményem idejében jól elvoltam a konyha sarkában levő kazánommal

szóval ilyen mocskos hatóság miatt nem is lesz ebben a mocskos faluban
kéményem

> Viszont, ha azt a nyamvadt kútvizes módit megcsinálnád, ezzel a klímát
> jelentősen felturbóznád, akkor energiaárban alá mennél a gáznak is!

persze, csak most már a klímaketyerémet is egy mobil szerkezetre kell most
raknom,
mert én ebben a mocshos hatóságú faluban semmit nem vagyok a falra szerelni
sem
(hogy az falusi építési hatóság ne ugathasson bele semmibe, mert nekik
jogukban áll
minden helyhez kötött építménybe belekötni)

most kezdem a kéményes kálváriámat könyv formájában összeállítani.