[Epitesz-barkacs] KENTAUR FAGYÁLLÓ HŰTŐFOLYADÉK -35C

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 29., P, 17:41:45 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.01.29. 15:09:38 +1h-kor írta:
> 1. A készítmény neve
> Kereskedelmi elnevezés:  KENTAUR fagyálló hűtőfolyadék -35 °C
>
> Gyártó cég:	MEDIKÉMIA Rt.
> Cím:	H-6728 Szeged
> 	Zsámbokréti sor 1/A
> Telefon:	(62) 592-777
> Fax:	(62) 592-700
>
> 2. Összetétel
>
> Veszélyes összetevők: 	Koncentráció 	Veszély-	R-
>       tömeg% 	jel 	mondatok
>
> monoetilénglikol (etándiol)	48-50	Xn	22

tehát    48-50 % -ban  -35

attól estem gondolkodóba, mert az azúrból az alábbi infot kaptam:
~~~~~~~~~~~
Az Ön általl keresett (mono-)etilénglikol víz mentes állapotban kapható
üzletünkben Bruttó 1100Ft/kg-os árban.
Ez az anyag 1:1-ben keverve kb -25C-ot bír.
Megrendelés esetén a megrendelés napjától kb 3 munkanapra érkezik
üzletünkbe, amiről értesítést küldünk.
ekkor merült fel bennem, hogy ha az 50%  etilénglikol csak -25celsiust bírna
akkor mi lehet a másikban?

akkor az azúros fiú csak elütötte a -35helyett -25 -re.

most találtam meg viszont az etilénglikol - víz keverékarány táblázatát
Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny második fordulójának feladatlapja.
KÉMIÁBÓL
http://www.oh.gov.hu/letolt/okev/doc/oktv_2006_2007/kemi2_flap2f_oktv0607.pdf

sajnos ennél "tudományosabb", "hitelesebb" táblázatot eddig nem találtam :-(