[Epitesz-barkacs] 6 m2-es lakas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 30., Szo, 21:31:23 CET

Beka írta:
> Hello Hofferek Attila!

> Anyja is ott volt a gyereknek.
> Azért vette, mert előző évben elszórt egy milliót albérletre.
> Gyerek öt véig jár majd az egyetemre, szinte bejön a lakás ára.
> Utána meg el lehet adni.
> Kálvin térhez közel volt a lakás.
> Kilép a gyerek az ajtón, és pár perc alatt átsétál az egyetemre.
> Még kocsit sem kell neki venni...   :o)

En ezt a kolesz nevu muintezmennyel oldottam meg. Csak elonyei voltak:
ha valami nem ment, siman atmentem valakihez megtanulni, megkerdezni. Ha
eppen kocsmazhatnekom volt siman 10 partnert osszetrombitaltam 1 perc
alatt. Voltak jo kis kozos focizasok, atmaszkalas a kodolanyi koleszba
ismerkedni, stb. :-)