[Epitesz-barkacs] Epitesz digest, 572 kötet, 1 szám

Agyagos János agyagos at enternet.hu
2010. Jan. 31., V, 14:26:46 CET

2010. 01. 31, vasárnap keltezéssel 12.00-kor

Mágus Bérprogram Demo
  ezt írta:

>         jön a külső hideg levegő, bemegy a talapzatba, körbejárja és
>         kijön
>
>         ha már a tűz kialszik, a külső hideg levegő a talapzatot
>         lassan lehűti
>         és nemsokára onnan hidegen fog kijönni

      Nem.:)
      Ha le van zárva a tüzelőberendezés, a kémény nem tud vákuumot
csinálni.
      A vízszintes talapzatban nem tud kürtőhatás kialakulni, a levegő
áramlása gyakorlatilag leáll.

>         a talapzat felett 1 vagy 2m-re viszont még mindig meleg a
>         kályhacserép
>
>         ezekből a kályhacserepekben hogyan tudom úgy körbevezetni a
>         levegőt
>         mint ahogyan az alapzatban vezetem körbe?

      Ott teljesen felesleges levegőcsatornát kialakítani olyan módon,
hogy onnét elvidd a meleget.
     Vannak két-, háromköpenyű kályhák, melyek határoló felülete alig 30
fok, de a két-, három köpeny közötti levegő zárt rendszert alkot, nem
érintkezik, keveredik a helyiség levegőjével.

>         egyáltalán a talapzatban a levegőt körbevezető üreg milyen
>         méretű?

     Ha a kimenő füstcső 160-as, akkor egy 110-s pvc cső elég a
bejövőnek.
     Értelem szerűen a talapzati légcsatorna is ilyen keresztmetszetű
lesz.

Agyagos