[Epitesz-barkacs] Padlofutescso

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 2., P, 12:36:55 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.07.02. 08:50:47 +2h-kor írta:

> Lehet persze úgy méretezni a radiátorokat, hogy 50 fokos előremenővel
> leadják a szükséges teljesítményt, csak bazi nagyok (= drágák)
> lesznek és a fél szobát elfoglalják.
> Kompromisszumként lehet 60/40-re méretezni, és akkor csak abban a pár
> nepben nem működik a kazán a kondenzációs tartományban (< 56°),
> amikor kint -13-15 fok van.
> Tény azonban, hogy ritkán gondolnak át egy rendszert ennyire,
> általában az "így szoktuk" alapján dolgoznak :-(

az a probléma, hogy az "így szoktuk" miatt csalódott embernek (nekem is :-( )
be kell
gyakorolnunk magunkat  a  jogász, orvos, villanyszerelő, kőműves, stb
szakmákba :-(

Fűtővíz témában 20 éve még 90%-ban a  90/70 [°C] -re terveztek,
aztán lépegettünk lefelé 80/60 [°C]  70/50 [°C]  60/40 [°C] -re

mennyire kellene pár év múlva  lassan átállni? 35/25 -re?