[Epitesz-barkacs] Padlofutescso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 3., Szo, 15:43:22 CEST

Palasik Sandor wrote:

> A páka is csak 50 W :-)

Na de az elég koncentrált hő.

Szerintem, ha egy ember kapna nem folyamatosan 40W körüli mikrohullámot, az csak
bizonyos szervekre jelentene nagy veszélyt, amik nem bírják a hőt. Pl szem,
herék, és biztos van még.

Na persze ezügyben hosszú ideje óriási viták folynak, belehozzák a rákkeltő
hatástól a jóég tudja, mimindenig az összes lehetséges ártalmat. Méghozzá jóval
kisebb (mobiltelefon) teljesítményekben.

Közben meg lehet, hogy a mikrohullámú sütőknek becézett főzők :-)
hulladéksugárzása jóval nagyobb, mint a mobiloké. Persze ezt csak olvastam. Pl
ki lehetne próbálni (lehet, hogy meg is teszem), hogy valami hurkot kreálni
drótból, rá egy pici izzó vagy más, ezen a frekin is működőképes jelzőcucc, és
kutakodni a mikro és a mobil környékén. Ha van alkalmas műszer, az még jobb, de
nekem nincs.

Bocs mindenkitől, asszem eltértem jelentősen a padlófűtéscsőtől.