[Epitesz-barkacs] szunyogcsipes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 4., V, 21:17:28 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerencsés ember vagy :-)

A szar helynek is vannak előnyei. :-)

> Azért futtattad a progit?

Igen, többféle egészen fura hangot ad. Lehet, hogy kitalálok valamit, és
kiviszek az udvarra hangszórót, és megnézem, mi az ábra ekkor. Vonzó egyénnek
ott vagyok én, égen-földön nincs az ismeretségi körömben olyan, akit így ennének
a szúnyogok.

Régen, amikor még bősz építkezős hangulatban voltam, előfordult, hogy betonozást
kellett abbahagynom, olyan tömegesen támadtak a szúnyogok. Gyakorlatilag
elleptek, egyszerre csípett vagy 20, a csapkodás sem ért semmit. Akkor pedig még
nem voltam cukorbeteg sem, meg semmi más bajom se volt.