[Epitesz-barkacs] kazán

aboy aboydude at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 09:58:56 CEST

szia!

a kilyukadást nem tudom mire értetted, de például nálunk a mostani
hagyományos kéményes kazán hőcserélője állítólag pont a padlófűtés
miatt lyukadhatott ki. nem értek nagyon hozzá, de amennyit leszűrtem a
szerelő szavaiból, azért, mert a padlófűtés alacsony hőmérsékleten
megy, a radiátor magason, és a kettő miatt a hőcserélőben kondenzációs
víz keletkezhetett, ami évek alatt szétszedte a rézből készült
alkatrészt. mondjuk ez nem egy év alatt történik azért..

egyébként igen, szivattyú van a padlófűtésnek, és külön hőcserélő

üdv,
aboy