[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 13:04:14 CEST

Szabo Endre wrote:

> Na ez az én homemade DOF adapterem, az 1.2-es fényerejű optikával.
> http://www.youtube.com/watch?v=aqPel4YGE-0
>
> Rájöttem, van síma videós felvételem is, nem végigröhögni:-)
> http://www.youtube.com/watch?v=xcrmrdjHeVg

És a fenti ugyanezzel a videóval készült, csak ez az előtét került be elé?

Hát most tanultam megint valamit. Fene gondolta, hogy ilyen is létezik. Korábban
azt gondoltam volna, hogy pont az a jó, ha minden élesen látszik, de megértem,
hogy ha a téma a fontos, és van ott más is, akkor ez a DOF dolog hasznos lehet
nagyon.