[Epitesz-barkacs] Fw: kazán

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Júl. 9., P, 14:19:56 CEST

a kazan fusthocserelojebe ment a "hideg" viz a padlofutesbol. abbol 25-30 fokos
a visszatero. emiatt a fustbol kicsapodott a viz meg nemi savak, es ebben a
savas vizben azott egesz szezonban a rez fusthocserelo.

normal kazant 50 fok alatti visszaterovel tilos uzemeltetni. szokott is benne
lenni egy bypass, ami a visszaterohoz eloremenot kever, ha a visszatero tul
hideg.

vajk