[Epitesz-barkacs] Fw: plexit, polikarbonatot, hobbyglass-t mivel lehet mattitani?

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 20:26:01 CEST

Inkább azért, mert a videó makró üzemmódban működik, vagyis erősen
látszanak a mattüeg szemcséi, koszai, ezt próbálják többféle
módszerrel eltüntetni, az egyik a forgó megoldás, a másik a vibrációs:
http://www.jetsetmodels.info/pics/vh_57X_inf_focus_mod.jpg

a vége felé lehet főleg látni, ahogy eltűnik, megjelenik a kosz:
http://www.youtube.com/watch?v=TpBwSppbl9o