[Epitesz-barkacs] zsaludeszka

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 10., Szo, 18:51:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> köszi
>
> ezek a "mai módik" általam "még nem használt módik",
> nem vagyok mindenben naprakész :-(

Én sem, csak láttam ezt-azt pl tv-ben. Alapvetően azért a nem benmaradót
használják, csak nem deszkát, hanem ezeket a spéci elemeket, amiknek jó nagy a
teherbírásuk, sokszor felhasználhatók, pl a monolit födémszerkezeteknél. Millió
rúd van szintenként... Persze a művészi alkotásoknál, ahol mindenféle vad
alakzatot kitalálnak, ott szerintem marad ez az ácsolat módi. A betonyp ilyen
felhasználásáról nem tudtam, de logikus. Én a beton zsalukőre meg a hasonló
hungarocellre gondoltam elsőre.