[Epitesz-barkacs] zsaludeszka

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 10., Szo, 21:35:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.10. 18:48:52 +2h-kor írta:

> Éreztem én, hogy van ilyesmi. A betonyp egy elég sima felületű, nem gyenge
> anyag. Asszem cementkötésű faforgácslap vagy mi. Biztos jól elvan a rendes
> betonnal. Jó vastag is van belőle, szóval a felületbe lehet bizonyos
> mélységig
> utólag pl villanycsőnek helyet marni.

az "nem fehérembernek" való meló :-(

nem véletlenül találtak ki padlószegélyléc alatti, meg
egyéb falonkívülit,
vagy
beton beöntés előtt ( villanyszerelésre is gondoló
tervezés esetén nagyon ritkán ) az üregben müanyagcső
meg dobozok megfelelő helyekre

pláne siralmas látvány, amikor egy műanyag villanyóradoboz
miatt egy 40centis üreges téglafalat vernek szét :-(