[Epitesz-barkacs] zsaludeszka

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Júl. 12., H, 00:34:55 CEST

Ja, amikor kitaláltam a kőműveseknek, hogy ugyan véssék már be nekem azt
a félcollos fűtéscsövet 5 méter hosszan.... Nem is tudom már, hány napig
csinálták. mert a beton ami mögötte van, az rettenet kemény.

Itt a födémet is ebből készítették. Csináltak egy rácsot a betonvasból,
körberakták a betonyppal, kiöntötték betonnal. ebből lett egy olyan
betonrács, aminek a belsejében kb. 70x120 centis téglalap lyukak vannak.
Lehet tippelni, mivel zárták le alul-felül ezeket a lyukakat :)

Amikor a tetőácsok leszedték a beton Bramac cserepet, és ember
magasságban rápakolták erre a betonyp padlóra, nem mondom, hogy nem volt
tele a gatyám. De kibírta.

Aztán szépségességi okokból kivágattam pár betonelemet ebből a rácsból,
hogy legyen egyterű a nappali. A statikus igen nagyot nézett, azt
mondta, ilyen megoldást még nem látott, de még csak nem is hallott róla.
Pedig nem egy fiatal valakiről van, szó, és vagy 20-an dolgoznak a keze
alá az építészirodájában.

Gábor