[Epitesz-barkacs] ureges teglahoz dubel?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 13., K, 23:46:49 CEST

vajk fekete wrote:
> az a kereklyuku, amire gondolsz, az nem az ikersejt?

Én anno B30-nak vettem. Utána az, aminek a méretét megadtam, már talán nem is
ilyen néven ment, ebből a ház felsőbb részét csináltam.
Amikor viszont elfogyott a B30, és még kellett venni, akkor jött ez a törékeny
vacak, amitől beszarik az, akinek faragnia vagy feleznie kell, mert inkább
dirib-darabokra hull. Ez a habosított anyagú.

A B30 meg egy tömb, és egyenletesen van tele kerek lyukakkal, amikbe pont
belefért az ujjam, ha egy kézzel akartam emelni.

Kerestem a neten, nem találtam ilyet. Lehet, hogy már nagyon régóta nem is gyárt
senki ilyet.