[Epitesz-barkacs] ureges teglahoz dubel?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 14., Sze, 06:28:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.13. 23:46:49 +2h-kor írta:

> Én anno B30-nak vettem. Utána az, aminek a méretét megadtam, már talán nem
> is
> ilyen néven ment, ebből a ház felsőbb részét csináltam.
> Amikor viszont elfogyott a B30, és még kellett venni, akkor jött ez a
> törékeny
> vacak, amitől beszarik az, akinek faragnia vagy feleznie kell, mert inkább
> dirib-darabokra hull. Ez a habosított anyagú.

no, ilyen törékeny vacakság miatt falaztam kisméretű téglával kombináltan
olyan
helyeken, ahol villanyszerelési horonyvésést kellett volna csinálni, hogy
az ilyen törékeny tégla ne hulljon darabokra ( a mai téglák szinte kizárólag
ilyen "habosított" sz at rból vannak )

> A B30 meg egy tömb, és egyenletesen van tele kerek lyukakkal, amikbe pont
> belefért az ujjam, ha egy kézzel akartam emelni.
>
> Kerestem a neten, nem találtam ilyet. Lehet, hogy már nagyon régóta nem is
> gyárt   senki ilyet.

persze hogy nem gyártják, nehogy 70évet kibírjon a ház, hanem 25év alatt
villanyszerelés vagy vízvezeték javításához a horonyvéső segédmelósok
kalapáccsal "bontásraéretté" tudják tenni az épületet :-)