[Epitesz-barkacs] ureges teglahoz dubel?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 14., Sze, 13:10:50 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Van ilyen is, olyan is. Én azt szeretem, ami kikapja az egészet, nem
> kell utána b.kodni. Ilyen tárcsa van benne, nem találtam jobb képet
> róla. http://webshop.sonepar.hu/ebl/show_image?ID=70617&D=11

Vagyis ennek jó széles fogai vannak? Nem semmi! Lehet bírni kézzel? Mármint
megtartani. Nem láttam még ilyet, de legközelebb nézelődök, ha olyan helyen
járok.

Ha nekem kellett volna csinálni bármikor is, akkor valszleg 3-4 gyémánttárcsa
lenne egymástól egyenletes távolságra, és a keskeny akármiket viszonylag könnyű
lehet már kitörni. Aztán betonban örülnék, ha 2 horny menne bele egyszerre.