[Epitesz-barkacs] filmezesi segitsegkeres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 15., Cs, 07:47:10 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.07.14. 23:05:21 +2h-kor írta:

> ha eljössz érte meg, vissza is hozod, akkor kodak zd710.
>
> de ha egy időben veszed a filmet és egy számítógéppel a hangot, akkor utána
> egy videó vágóval bármikor össze tudod illeszteni a képet a hanggal.
>
> vagy veszel 5 ezerért egy kamerás telefont és azzal tudsz hangot is.
>
> 1ébként mi köze van a felvételnek a reflektor elfordításához ?
> csak nem ez lesz a produkció tárgya, hogy elfordítod a reflektort....

van egy "kerítésügyi" és egy "reflektorügyi" téma, amit kénytelen voltam
birtokháborítási ügyre terelni az önkorminál ,
mivel sem megbeszélni, sem érvelni nem
lehet velük, a békés, megbeszéléses módot sajnos nem ismerik,
csoportosan
-- a szomszéd utcában is hallható veszekedés lett 3 percen belül --
( mint ahogy most is, pár perc alatt 8 főre "felduzzadva" a
mi 2 személyük ellen ) persze az én hangomat is hallották
a környéken, ( sok házalót, meg ügynököt el kellett leugatnom
korábban )

a helyi "birtokvédelmi hatóság"  az ügyintézési 22 munkanapos határidőt
meghosszabbította.

a jelek szerint a kerítéstéma kezd egyértelművé válni, (az építésügyi rendelet
kerítésekre vonatkozó rendeletei alapján), de a reflektortémában
a "hatóság" még nem jutott dűlőre, mert az alábbiakat írták:
( egy 25éves jogi diplomás fiatal ügyintéző, kevés gyakorlattal,
egy "tárgyalás" és egy helyszíni szemle után )

~~~~~~
"nyilatkozat tételére hívom fel az alábbiakkal kapcsolatban:

tudja-e bizonyítani, és ha igen, milyen módon, hogy a birtoklását zavaró,
mozgásérzékelővel ellátott, az ......... szám alattiingatlanon felszerelt
lámpák
valóban a birtoklás zavarására alkalmas módon átvilágítanak ingatlanára,
illetve kevesebb, mint 1 éve lettek felszerelve, és vannak használatban
birtoklást zavaró módon"
~~~~~~

a fiatal ügyintéző a helyszínen is ugyanazt fényképezte, mint amit és beadtam,

az ügyintéző a jelek szerint ilyen reflektort még nem látott, ilyen
reflektorral
még nem világítottak a szemébe, és nem tudja felfogni, hogy ez
bármikor, akár  1 percen belül is el lehet irányítani szembevilágítós módra

az ügyintéző 1év körüliséget firtató lovaglása:
"A közigazgatási úton nyújtott birtokvédelem a kérelem benyújtását
megelőző egy éven belül történt birtokháborítás esetén vehető igénybe. "

a bizonyítás lényege arról szólna, hogy
ha  egy 2 éve felszerelt lámpát 5perccel ezelőtt elállítottak szembevakításra,
akkor csak az 5perccel ezelőtti elállítástól keletkezett a birtokháborítás.

( azaz a falra felcsavarozás 2 évvel ezelőtti dátuma szerint keletkezett
elmozdíthatatlanság és és az elirányíthatatlanság nem létezik )