[Epitesz-barkacs] filmezesi segitsegkeres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 15., Cs, 13:10:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.15. 11:05:20 +2h-kor írta:

> Szerintem ez egy kiváló ötlet.

az utcában ez a szomszéd leginkáb a teve utcai haverjaira hivatkozva (
magyarul
a rendőrségi ismerettség) megszerezték a falkában fennálló alá-fölérendeltségi

viszonyokat, sokan beletörődtek abba, hogyan kell megadnia magát, elfogadni
az öregebb vagy rangsorban feljebb álló egyed dominanciáját, és az utcabeliek
tudják, miként kell a dominanciát kifejezni.

és ebben a kutyafalkában  viszont van akinek nem kívánok behódolni, és
ez a szomszéd kifejezetten olyan, akinek pláne nem kívánok ilyen behódolást
kifejezni

> Legolcsóbb lenne a nádpalló. Ahogy nézem, a szomszéd ház nem valami magas
> példány, nem hinném, hogy kib...ból még följebb szerelné a cuccokat, szóval

a  2. számú reflektorral átvilágított  részen a mi 5,5 méteres (fényt és
levegőt átengedő)
nádmentes kerítésünkre (beleegyezésünk nélkül) szereltek fel nádat
és ezt is le akarjuk velük "vissza-nádmentesíteni"

ha meg nekik kell egy nádazás, azt meg építsék fel ők a saját területükön
leásott oszlopaikra.

> csak
> olyan magasra kéne a nádat szerelni, hogy ne tudjanak a reflektorok
> érzékelői
> ember magasságú (meg még plusz 20 centi mondjuk) szint alá látni.
>
> És persze lefotózni a jelen állapotot, és utána, ha a faszi följebb szereli

az már le van fényképezve a beadvány mellékleteként
(amit most ide is elküldtem ehhez az emailhez)

> lámpákat, ez már a direkt rosszindulat, az átvilágítási szándékosság
> közvetlen
> jeleként lehetne értelmezni.
>
> hjozsi
>
> Ps: még mindig nem tartom rossz ötletnek, hogy valamivel kilőni a lámpák
> érzékelőit úgy, hogy ne legyen nyoma. Vagy akár napfénnyel. Sok kis tükör is

egy sík tükörrel a reflektor alatti ablakukba fogom visszaküldeni :-)

illetve van egy 80cm -es tv-parabola, ami 80cm-es fókuszú,