[Epitesz-barkacs] filmezesi segitsegkeres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 15., Cs, 15:14:26 CEST

Merlin Power  <pmerlin.ml at gmail.com> 2010.07.15. 13:55:06 +2h-kor írta:

> Nem mondom, hogy nincs igazad, csak vannak dolgok, amelyek nem érik meg a
> rengeteg belefeccölt energiát.
> Meg (másik leveledet olvasva) nem feltétlenül jelent behódolást a kitérés.

talán keményen fogalmaztam, mindössze a saját  territóriumomat
(mely határokkal megszabott terület, s véd a betolakodástól, támadástól)
védem

az elmúlt 25 év alatt többen is próbálkoztak már, de rájöttek, hogy
ha valaki nem b.szogat minket, azokat mi is békén hagyjuk,
de nem hagyjuk, hogy a fejünkre sz...janak.

pl.
teljesen beálltak a kapunkba, hogy gyalogosan sem tudtam kilépni,
a kertkapun az utcára (az illetőnek volt a saját háza előtt virágágyása is,
3 házzal arrébb lakott, de oda nem tudott beállni)
leütöttem néhány acéloszlopot, akkor már   csak személyautókkal
álltak be elénk, akkor  sem volt könnyű még gyalogosan is kilépni
az utcára.

az acéloszlopok közé ekkor kifeszítettem kutyaláncot, és egy táblát, hogy
"köszönjük, hogy a kapubehajtónkat a kresz ..paragrafusa bekezdése.
szerint szabadon hagyta"

kb 1 hónap múlva már lánc nélkül is tiszteletben tartották
----------------
pl.
kb 15éve a telkünk felett idegen vezetéket húztak ki, 2,5m magasságban,
és a telekre betolató teherautóval majdnem kirántottuk
(ez egy másik oldali szomszéd volt)  szóltam, hogy azt a drótot vagy
eltünteti,
vagy elvágom. " miért? a faluban ezt így szokják " , mondom "én akkor is
levágom a drótotokat, nem kaptál rá szolgalmi jogot"
Üvöltött, hogy "ti vagytok az istenek?" montuk, hogy " nem,
és csak kérdezzen meg egy ügyvédet, ha nem hisz nekünk "

2óra múlva ott volt az ügyvédjük, és újabb 1 órán belül a teherautóval
be tudtunk tolatni
tehát ha kitérek, akkor a saját telkemre betolatni sem tudok, és
akkor hagyom, hogy a fejemre  sz.rjanak ....

viszont én sem húzok át más telkén drótokat, és ha valakinek a
kapuját el kellene zárnom kocsival, akkor becsöngetek, és megkérem
( és nem azt mondom, hogy a "mi falunkban ezt így szokjuk" .-( )