[Epitesz-barkacs] filmezesi segitsegkeres

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 15., Cs, 16:23:51 CEST

Merlin Power wrote:

> Nem mondom, hogy nincs igazad, csak vannak dolgok, amelyek nem érik
> meg a rengeteg belefeccölt energiát.
> Meg (másik leveledet olvasva) nem feltétlenül jelent behódolást a
> kitérés.

Szerintem is inkább meg kéne csinálni a magasítást - már csak azért is, hogy
minél kevesebbet lehessen a szomszéd házából, tevékenységéből látni.

Legjobb lenne akár magas növényzetet telepíteni, örökzöldet. Errefelé ez nagy
divat, sok helyen látom az utca felőli részen a kerítésen belül is, meg a
szomszédok között is valamelyik oldalán. Többféle is van belőle különféle
helyfoglalású, magasságú, tömörségű.