[Epitesz-barkacs] filmezesi segitsegkeres

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 15., Cs, 19:00:14 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.07.15. 16:41:04 +2h-kor írta:

> Érthető minden, csak szerintem nem jó a hangvétel. Legalább az elején nem
> kéne  durván szólni.

az indítás mindíg úgy kezdődik, hogy "kedves szomszéd",
és a hozzáállásától függ a következő lépés

a nyolcvanas évek közepén az utcában "mi őspestszentimreiek
nem örülünk a betolakodó gyüttmenteknek" (azaz a városból
a falura költözötteket  eleve utálják, és meg a Corvin mozi környékéről
a "rohadt városi")

akkor kattantam be, amikor felbontottan érkezett a bankszámlakivonat,
és a postás vigyorogva mondta: "tudja, sokan kíváncsiak itt a faluban"

szóval ők indítottak így, erre sajnos  lépnem kellett egyet-kettőt :-)

> Pl ez is. Ilyen ultimátumszerűen szólva bejön az a mondjás, hogy amilyen az
> adjonisten, olyan a fogadjisten is. Ha aszondod, hogy téged ez zavar,
> akadályoz,
> mellesleg felhomályosítod, hogy nem is jogszerű, mert szolgalmi jog meg
> mifene,  akkor szelíden is meg lehet csinálni.

ez egy kb 8. év után volt, az ezt megelőző legelső "adjonisten" az alábbi
volt:

a kert jobboldali kerítése pontosan a 14méteres közös kút közepe felett ment
(az előző tulajunk a 300négyszögölös  telek felét eladta ).

egy betonlappal le is zárták a föld felszinénél.

1985-ben volt
én:  "kedves szomszéd, a kutat üzembe lehetne helyezni közösen? ön is
         locsolhatna, meg mi is "
szomszéd: "nem megyek bele, nekem nem kell a kút"
én: "oké, akkor én a magam oldalán egy kútaknát ások a kút mellé"

pár nappal később, amikor egy vízóraakna méretű gödröt ástam:
szomszéd: (vicces akart lenni) "mi van, a sírodat ásod?"
én: (még kedélyesre vettem)  "nem, csak a küthoz ások egy
    egy oldalsó aknát, amit pár nappal ezelőtt említettem  "
szomszéd: "olcsó a vezetékes víz, minek ez neked, te rohadt szarrágó"

egy  ilyen "adjonistenre"  a "tartsd oda a másik orcádat" újszövetségi
idézettel reagáljak?

> Most képzeld el azt a szitut, hogy idegenként (pl én) megyek hozzád,
> megállok
> valahol, ami belelóg a szomszédod telke előtti részbe is picit. Őt ez

ha tudom, hogy jön valaki, akkor a 6m-es kocsibehajtómnál
a láncot elveszem, és a vendégem így előttem tud leállni.

> zavarja,
> kijön egy baltával a kezében, és aszongya, hogy vagy elállok 10 másodpercen
> belül, vagy a baltával belevág az autómba.
> Erre én mit teszek? Előveszem a pisztolyomat (ami persze nincs), és lelövöm?
>
> Vagy szelíden odamegyek, elnézést kérek, és mielőtt észbe kapna, az
> acélbetétes
> bakancsommal tökön rúgom, kiveszem a kezéből a baltát, és lefejezem? :)

az elém álló 3. szomszéd, aki huzamos parkolónak szerette volna használni
a mi kapunkat rendes kerékkel (nem kiszúrva) elment valahova, és
( vigyorogva a képembe röhögött)
amikor üres volt a kapubehajtóm, és csak akkor tettem le az acélcsöveket
( szóval nem kellett veszekedni :-) )

na, délután jött volna megint, de az acéloszlopok már megakadályozták benne.

éppen a frissen kikarózott virágágyásnál kapirgáltam, nem üvöltött ki
de káromkodott rendesen :-) és több helyen is megállt máshol, de
mindenhol továbbküldték :-)  és csak az erdőszélen talált éjszakai parkolást