[Epitesz-barkacs] wago + sodrott + oxid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 17., Szo, 01:00:59 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> be kell vallanom, "sodrott - kedvelő" vagyok, és  a
> kábel (kettős szigetelés) jellegűeket

Biztos jó az a módi, amit mutattál egy képen, hogy a sodrottat be. Én nem
vegyszereznék, mert elsőre pl valami sósav vagy salétromsav totál tisztává teszi
a rezet, de hogy utána mi lesz, miután a sav felkúszott a szálak között a
pvc-be, arra jobb nem belegondolni.
Szóval kapirgálás inkább, ha már nem tudsz levágni belőle egy darabot.

Ha áram is van, akkor viszont én aszondom, hogy érvéghüvely rápréselése, és úgy
betolni akármibe, sorkapocs vagy ez a wago. Azért, mert ugyan lehet, hogy fog
kontaktálni jópár szállal, de ha dzsuvásak a szálak, lehet, hogy jópár centin át
néhány szál vezeti az áramot. Ha érvéghüvelybe vannak préselve, akkor már
csoportosan viselkednek. Jó dolog a sodrott, hajlékony, de csak akkor, ha
tiszta, nem korrodált szálakból áll a csatlakozási pontoknál.