[Epitesz-barkacs] ELADO: fröccsgép bontásából vasanyagok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 18., V, 09:36:48 CEST

Zsolt wrote:

> ez az az igazi derékbecsípős feladat volt.
>
> most hogymár évek óta nem csinálom, évek óta nem is csípődött be a
> derekam.

Az lehet, de arra azért gondolj, hogy idővel el tudnak a gerinc melletti izmok
tunyulni, és ha sikerülne netán túlsúlyt is felszedni, alig lesz, ami megtartsa
a csigolyák közti akármit a kitolulástól. Szóval valami más módon az így
megerősödött hát- és gerinc körüli izmokat érdemes karbantartani. (Mondom én,
aki nem tettem, és meg is híztam, így aztán most szivattyú van rendesen, szóval
lehet nekem hinni!)

Amúgy mire voltak valók ezek a bazi fröccsgépek?