[Epitesz-barkacs] ház befejezése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 19., H, 13:08:03 CEST

aboy wrote:
> egyébként télen az miatt hogy töredezett a járda, egy kínszenvedés
> leverni róla a jeget, de még a havat ellapátolni sem egyszerű... és
> figyelmeztető cetlit már kaptam mert hogy havas a járda...

Szerintem, ha van pár méter eleve szilárd burkolatú járda, és valaki megcsinálja
hasonló vagy picit más szilárd burkolatúra, azt nem csesztetik.

Anno én is megcsináltam földesről járdalaposra, nem volt belőle gond.
Az viszont gond szokott lenni, ha van egy szar úttest, és valaki fogja magát, és
leaszfaltozza vagy más módon elrendezi a saját költségén. Volt is egy ilyen eset
a közelmúltban, a tv is kiexponálta. Nem tudom, mi lett a megoldás.

Itt az lehet gond pl, hogy vannak szabályok arra, hogy ha egy út megépül, mennyi
időn belül nem szabad bontogatni pl közművek miatt. Ezért lehet, hogy ezt már be
kell illeszteni valami feljesztési tervbe, és csak akkor engednek szilárd
burkolatot, ha a tervezett közművek elkészültek.

Na aztán más kérdés, hogy vannak helyek, ahol évtizedekig semmi se történik, a
lakók meg dagonyáznak, és ha elfogy a türelem, valaki megcsinálja saját
költségén, akkor meg csesztetik.

Állítólag, ha egyeztet előre az önkorival, akkor van rá lehetőség, de hülye
bürokratából mindig van elég.