[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása mivel?

mekk elek mekk-elek at freeweb.hu
2010. Júl. 20., K, 17:03:10 CEST

Sziasztok:

Jól elcsesztem:

Lapostetős    szoba    plafonjára   hőszigetelés  javítására  kb.  5cm
vastag hungarocell  lapokat  ragasztottam,  valamilyen a külső szigeteléshez is
használatos ronda szürke dryvit zsákos  ragasztóval.  Na ezzel semmi gond, tart rendesen.
a  lapok  felülete nem lett glettelve, hanem  a barkácsboltokban is
kapható   kb.  0,5x0,5  m-es  cca. 0,5cm  vastag  dekor  hungarocell  lapokat
ragasztottam  rá pöttyökkel, valamilyen kinyomós szilikon ragasztóval. Na ez rossz
húzás  volt.  Pár  év után a dekor lapok fokozatosan válnak le. Minden
esetben  a  vastag  hungarocell  lapról  válik le a ragasztó, a vékony
dekorhoz   továbbra  is tapad. Szorgalmasan ragasztgatom vissza, azzal
ami  van kéznél, most legutóbb kinyomós akryllal, de jobb lenne tudnom
milyen (igazi) ragasztó való erre kis tételben, ami könnyű, vékonyan kenhető- esetleg flakonból
nyomható, és nem üt át a színe-pl. mert fehér- a vékony ritka anyagú dekor hungarocell lemezen?
Előre is köszönöm a segítségetek!

Feri

--
Üdvözlettel,