[Epitesz-barkacs] fűnyíró javírtás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Júl. 25., V, 17:55:35 CEST

Sziasztok!

OK, akkor ilyen az ingyenleves:(. Amikor tizenéve elkezdtem saját
vonalon netezni, először azt hittem, ha van ISP-m, akkor az örök, és a
mail-címem kőbe lesz vésve. Nagyot tévedtem. A legszebb a matáv
(tökmindegy, mire festi éppen magát), aminél mégcsak szolgáltatót sem
kell váltanom, hogy 3 évenként megváltoztassák a címemet. Azóta
használom a freemailt, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk. Bár
lehet, hogy részben vagy egészben az is matávos, akkor annál inkább
dícséretes, mert elmondható róla, hogy "ahhoz képest"!.

Üdv
pi