[Epitesz-barkacs] kulteri faburkolat

Laszlo Merenyi laszlo.merenyi at eQ.fi
2010. Júl. 20., K, 12:51:43 CEST

Sziasztok,

itt Finnországban teraszra, erkélyre nagyon gyakran használnak fa
burkolást. Én is gondolkodom, hogy otthon a korábbi tervekkel
ellentétben stabiul, ám pl. télen felszedhető faburkolatot használok
majd. Hátránya, hogy felszedett állapotban máshol foglalja a helyet
(persze nem muszáj felszedni, hiszen időjárásálló, fagyálló, mégis,
talán tovább tart, ha nincs állandóan kitéve szélsőséges környezeti
hatásoknak).

Nem nagyon találtam képeket, de itt van néhány:
http://www.aquasuperstore.com/SearchResult.aspx?CategoryID=2677
(nem finn, de jó alap ahhoz, hogy elképzeljük, milyen lehet)

Illetve:
http://www.clic-clac.fi/index.php?lang=fi&page=clicclac&menu=1

Üdv,
  meri