[Epitesz-barkacs] fűnyíró javírtás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 25., V, 20:14:29 CEST

Pataki István wrote:

> (tökmindegy, mire festi éppen magát), aminél mégcsak szolgáltatót sem
> kell váltanom, hogy 3 évenként megváltoztassák a címemet. Azóta
> használom a freemailt, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk. Bár

Nekem nem ez a szempontom, hanem hogy a szolgáltatónak még az smtp szerverét se
kelljen használni, bármilyen netkapcsolattal működjön. Ezért tartom jónak, és
eddig (pár éve használom) a gmail-t. Most váltottam szolgáltatót, de nem kellett
a levelezőhöz nyúlnom se emiatt.

Nekem is van freemail-es címem, de én nem szeretek webesen levelezni, és eddig
lehet, hogy nem tudtam róla, de mintha a freemailnek nem lenne saját smtp-je.
Tehát a szolgáltatómét kell használnom.