[Epitesz-barkacs] klima szereles

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Júl. 25., V, 21:43:29 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt nagy melegre való tekintettel, arra gondoltam, hogy beszerelek egy inverteres spot klímát a nappaliba. Ki is néztem magamnak egy kedvező áru készüléket, de itt elfogyott a tudás. Mivel anyagi lehetőségem, valamint barkácsolási hajlamom koton stoppolóvá tett, magam szeretném fel, illetve beszerelni.
A gyári csomag, a fénykép alapján, tartalmaz egy kültéri és egy beltéri egységet, valamint egy távirányítót.
Kérdezném tehát, hogy mi a helyzet a gázzal? Azt külön kell beszerezni, vagy valahogy mellékelik a készülékhez?
Rézcsöveket is emlegetnek. Szintén venni kell külön? Ha veszek, akkor milyet?
Igazából egy részletes, szájbarágós leírásnak örülnék a legjobban szakembertől, vagy hozzám hasonló Mekk mestertől, aki már látott, de inkább csinált ilyet.
Linkek is jól jönnének, ahol ezeket a kérdéseket tárgyalják.

Köszi!

Misi