[Epitesz-barkacs] klima szereles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Júl. 27., K, 00:34:39 CEST

Lord Hamilton wrote:

> Nagyon köszönöm mindenkinek a válaszokat, meggyőztetek, hogy
> megvegyem a kütyüt. Végül is építettem én már a vasutas szakmámmal
> komplett traktort, trabimotorosat hidraulikával, teljes
> áramellátással, 16 sebességgel előre, stb úgy, hogy kikombináltam a
> dolgokat. Már vagy 20 éve működik. Így, a Ti segítségetekkel még könnyebb is
> lesz a dolgom a klímánál.

Azért szólj, ha megvetted, és hogy mit kaptál hozzá, aztán a részleteket a
többiekkel együtt meg tudjuk beszélni, mielőtt sikerül vagy kiengedned
fölöslegesen egy csomó gázt, vagy ami még rosszabb, bent marad egy csomó levegő.
Van az összeszererelés után egy betartandó koreográfia, amit elég szigorúan kéne
venni. Utólag nem javítható, és elcseszi az élettartamot.