[Epitesz-barkacs] Árnyékolás

Mgus Brprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jl. 27., K, 07:59:42 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.07.27. 07:28:24 +2h-kor rta:

> Acs Gabor rta 27 Jul 2010  1:47 levelben:
> Ez a kltri reluxa?
> Sokat kutatgattam n is az ptkezs kezdetekor, de egyedl a rednyt
> adtk relis ron, minden ms kltri rnykolst aranyrt.
> Ha talltl valami jat, osszd meg velnk lgyszves.

--------------------------------------
ALUMARK KZIKNYV

A zsaluzia 60 km/h szlsebessgre tesztelt, ha ennl ersebben fj a szl,
a lamellkat krjk, hzza fel zrt llapotba!
www.atenad.hu/Termekek/Zsaluzia/Zsaluzia_kezikonyv.pdf -

ltra s szalag:  szintetikus anyagbl

ht, ilyen crnbl ll szalag beltren szl nlkl is elszakadt :-(

ha olyan pl. kerkprhoz hasznlt fkbowden lenne benne, el is hinnm
de ilyen crnaltrs crnval mozgatottat jtkszernek rzem

Tovbbi informcik a(z) Epitesz levelezlistrl