[Epitesz-barkacs] Árnyékolás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Júl. 27., K, 10:18:34 CEST

El kéne menni pár helyre megnézni, melyik milyen minőségű. Jut rá kis
időm, neki is látok majd.
Nekem elsősorban arra lenne jó, hogy védje az esőtől az ablakot. Pont
északi oldalon van egy olyan ablakom, ami szeles esőben, viharban
rendszeresen beázik. Olyan szobában van, ahol nagyon problémás lenne
kicserélni, a többi ablak helyett már újak vannak. Meg persze a csillogó
fém a meleget is hatékonyan kizárná.

Mágusnak:
Itt pl. nem olyan horror árak vannak:
<
http://jozsa.hu/bid418/1/aluminiumzsaluzia/aluminiumzsaluzia_arlista/lamello_aluminiumzsaluzia_arlista.aluminiumzsaluzia

Sok cégnél látni olcsóbb, vékonyabb lamellásat, és vastagabb anyagból
készültet, bowdenekkel, megvezető sínnel, peremezéssel. Szóval
összejöhet azért megfelelő áron strapabíró darab.

Attila: A sínes nem lehet, hogy jó lenne ferde ablakra? Ha látok ilyet
élőben, majd szólok.

Gábor