[Epitesz-barkacs] szolgaltatovaltason gondolkodom

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Júl. 28., Sze, 14:49:07 CEST

a kérdés, hogy a többi " szolgáltató " (enternet, T-Com, stb)
is előre szedi a pénzt?

az Externet
a júliusi 1-31 közötti szolgáltatáshoz 1 hónappal korábban
jun 2-án írtak egy számlát  jun. 20-ig levő határidővel

tehát, ha az én pénzem odajut hozzájuk már juniusban,
és ők csak júliusban szolgáltatnak ezért,

akkor szerintem én vagyok az, aki pénzt "szolgáltattam" nekik,
és ők csak később kezdik ezért az "ellenszolgáltatást"
(de persze verik a nyálukat, hogy ők a szolgáltatók)